czwartek, 12 października 2017

Halloweenowe wyzwanie - pajęcza sieć

Pająki nie są moimi ulubionymi zwierzakami. Zawsze, gdy jakiś zawita w moje otoczenie jest szybko wywalany za okno przez mojego brata, tatę, ewentualnie wołam wtedy mamę. Najgorsze spotkanie z jednym z nich było chyba w łazience, kiedy zwieszał się z lampy, nie miałam jak obok niego przejść i byłam wtedy pod prysznicem, brrrr... Pająki są jednak nieodłącznym elementem Halloween i to nie tylko dlatego, że sporo osób się ich boi - tkane przez nich sieci są kojarzone z upływem czasu, postępem, losem oraz reprezentacją cyklu życia. Poza tym pająki często mieszkają w zakurzonych, ciemnych miejscach, i dlatego w wyzwaniu Halloweenowym musiał pojawić się także temat sieci pająka. Nawet nie chcę myśleć o zaplątaniu się w takie nici, jednak na paznokciach są one dla mnie jak najbardziej akceptowalne. Żeby trochę bardziej oswoić zarówno pająki, jak i ich sieci postanowiłam zrobić je w wersji tęczowej - zarówno baza tego zdobienia, jak i lakier, którym stemplowałam mają wykończenie holograficzne.





 




W celu zrobienia tego zdobienia najpierw pomalowałam paznokcie lakierem Golden Rose Holographic nr 01. Na nim odbiłam wzór z płytki BPL-03 (Born Pretty Store) przy pomocy lakieru holograficznego, który do stemplowania przeznaczony nie jest, ze sklepu Beauty Big Bang (dostaniecie go tutaj) oraz przezroczystego stempla. Skórki zabezpieczyłam lateksem Liquid Peel Off Tape z Born Pretty Store. Całość pokryłam top coatem Rimmel super gel top coat.


Jeśli chciałybyście zrobić zakupy w sklepie Beauty Big Bang, to pamiętajcie o kodzie LAKI10, który daje Wam 10% zniżki.

Jestem ciekawa, czy sprawiłam, że chociaż trochę polubiłyście pająki? A może lubicie je od zawsze?
Pulinka

26 komentarzy:

  1. Ja nie lubię pająków, bo siebich boje tych wielkich wlochatych, ale na paznokciach moze bym jeszcze stolerowala, zwłaszcza w tak ciekawym wydaniu jak twoje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nienawidze pajakow, zarowno w prawdziwym życiu jak i wszedzie indziej: P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żółwik, mam tak samo! Ale takie na paznokciach chyba nie są aż takie złe? ;)

      Usuń
  3. brrr nie lubie pajakow ale mani wyszlo super

    OdpowiedzUsuń
  4. Pająki darzę dużą sympatią, dopóki nie są na mnie ;) ale się ich nie boję. Mani super <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, to już sporo, jak ja jakiegoś zobaczę, to uciekam :D Dziękuję <3

      Usuń
  5. super to wyszło, chociaż nie przepadam za pająkami :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham pająki :D Mani bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znoszę pająków, na samą myśl aż mam ciarki ... brr. Ale takie tęczowe wydanie jak u Ciebie jestem w stanie zaakceptować ;) Fajnie spisał się ten holoś do stempli. Na ciemnej bazie pewnie ładnie by wyglądał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba większość społeczeństwa się ich boi ;)
      On właśnie do stempli nie jest, ale fajnie kryje jako lakier, więc spróbowałam nim zrobić stemple i nie wyszło źle :)

      Usuń
  8. Super pomysł na oswojenie pająków ;)
    Ja akurat je lubię (na tyle, na ile da się je lubić) :p
    Widzę, że nieźle szalejesz z holo. Paznokcie wyglądają bardzo ładnie ;)
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wowowow, podziwiam za lubienie pająków!
      Co do holo to tylko trochę szaleję :P

      Usuń
  9. Ja się pająków nie brzydzę i nie boję (kiedyś Pani w autobusie powiedziała, że mam pająka na ramieniu, mój czarny humor się odezwał i powiedziałam, że "to mój element stroju"... i strzepnęłam go spokojnie na podłogę XD - nie wiem czy teraz bym podobnie zareagowała) ale jako zwierzątko domowe są dla mnie nieakceptowalne :-P Natomiast pamietam jak wdepnęłam w takiego jednego z dużym odwłokiem i mi się zrobiło mokro pod skarpetką. Brr, do tej pory mam ciarki na to wypomnienie. A zdobienie super, no i to holo! :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Podziwiam za opanowanie w autobusie :D
      Aghrr, aż mnie ciarki przeszły, jak przeczytałam o tym pająku...
      Dziękuję! <3

      Usuń
  10. Ja się pająków jakoś bardzo nie brzydzę, ale też nie mogę powiedzieć, żebym je lubiła. Po prostu - tolerujemy się. ;) Świetny pomysł z odbiciem pajęczyny na holosiu! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym przypadku tolerancja to już bardzo dużo :)
      Dziękuję! :)

      Usuń
  11. Ja do pajaków nic nie mam, byleby były daleko ode mnie :D paznokcie super, jak zwykle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak są daleko ode mnie, to też nic do nich nie mam, gorzej jak mi wejdą w drogę :D
      Dziękuję! :)

      Usuń
  12. W takich zdobieniach i tak patrzę tylko na to holo *.* więc nawet pająki mi nie przeszkadzają ;D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.