wtorek, 31 października 2017

Halloweenowe oczy

Przed Wami ostatnie w tym roku Halloweenowe paznokcie na moim blogu, kolejne zdobienia w tym temacie zobaczycie dopiero za rok. Pewnie niektórzy z Was się zdziwią, bo w końcu wyzwanie na instagramie #glamnailschallengeoct się skończyło, jednak ja postanowiłam zmalować jeszcze jedno zdobienie. Wszystko było spowodowane tym, że kupiłam we Flying Tigerze kulki czekoladowe, na których opakowaniu nadrukowany jest wizerunek przekrwionych oczu. Mogliście widzieć je już na zdjęciach, przewijały się one w tle oraz jako dodatek do zdjęć. Dzisiaj grają tutaj pierwszoplanową rolę.







Bazą pod całe zdobienie był marmurkowy lakier Lemax. Na nim namalowałam oczy i żyłki przy pomocy farbek wodnych z Flying Tigera, a całość pokryłam topem Rimmel Super Gel Top Coat.

Jak Wam się podoba taka propozycja? Macie dzisiaj na paznokciach zdobienie Halloweenowe?
Pulinka

18 komentarzy:

  1. Lakier bazowy mi sie podoba:). Bo nie lubie takich przekrwionych oczu nigdzie: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go lubię, chociaż miałam taki moment, kiedy chciałam go oddać :D
      Raz w roku można zrobić straszne paznokcie ;)

      Usuń
  2. Scary looking :) Happy Halloween

    --Sony
    http://nailscontext.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowe zdobienie ;) Mi halloweenowy mani w ogóle nie wyszedł :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! W sensie nie wyszedł Ci straszny, czy nie podobało Ci się to, co zrobiłaś? :)

      Usuń
  4. Wyglądają strasznie :D Ja w tym roku wykonywałam tematyczne zdobienie, chociaż raz na jakiś czas! :D

    Mam to samo! Dawno matu nie miałam a teraz jak mnie wzięło, to kilka mani pod rząd w macie robiłam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję (chociaż dziwnie brzmi taka odpowiedź :D ). Twoje klientki chciały mieć tematyczne zdobienia, czy robiłaś je na swoich paznokciach?

      Chyba każda z nas tak ma :D

      Usuń
  5. Hah! Moje pierwsze skojarzenie z tymi oczami to była ta reklama kropli do oczu, gdzie chodzi takie oko z rękami i nogami i chyba nawet poszło do lekarza po krople do oczu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Totalnie tego nie skojarzyłam, ale pamiętam tę reklamę XD Nie jest to jednak lokowanie produktu :D

      Usuń
  6. Haha, pomyślałam o tej samej reklamie co Jagodowa! :D Fajne te gały. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Już wcześniej zwróciłam uwagę na te "oczęta" - świetny pomysł, żeby je zmalować na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brr, są okropne, ale potraktuj to jako komplement :D
    Fajny ten marmurkowy lakier!
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mam problem jak traktować takie komentarze przy Halloweenowych zdobieniach :D W każdym razie - dziękuję :D

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.