czwartek, 14 września 2017

Wakacyjne flamingi

Wakacje już co prawda praktycznie za nami, szczególnie jeśli chodzi o pogodę, bo totalnie nas nie rozpieszcza. Jednak u mnie jeszcze przez chwilę będzie wakacyjnie. Bo która z nas nie chciałaby przenieść się teraz w choć odrobinę cieplejszy klimat? Osobiście należę do osób, dla których zima mogłaby nie istnieć, bardzo chętnie przechodziłabym cały rok w sandałach i letniej sukience, dlatego postanowiłam umilić sobie trochę tę deszczową pogodę paznokciami. Zainspirowały mnie do tego dwie rzeczy, które widzicie jako tło zdjęć - podkładka z Flying Tigera oraz teczka z Biedronki. Z powodu pierwszej z nich zmalowałam na paznokciach flamingi, z powodu tej drugiej owoce.














W przypadku tego zdobienia mam trzy rzeczy na paznokciach - bazę, czyli Rimmel super gel Kate nr 051 shallow bay, farbki akwarelowe z Flying Tigera (ostatnio obczaiłam, że w takim samym opakowaniu są też akrylowe!) oraz Rimmel super gel top coat.

Jestem ciekawa, jak Wam podoba się to zdobienie? Nosicie takie paznokcie tylko latem?
Pulinka

22 komentarze:

  1. Flamingi, banany, arbuzy tyle się dzieje :D URoczo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie fajne! Podoba mi się bardzo! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Te flamingi na serdecznym dla mnie najfajniejsze <3 a ja zazwyczaj dopasowuję się do aury, choć zdarza mi się przekora :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! U mnie wszystko zależy od tego, na co mam ochotę (i zdarza się, że mam ochotę na kolory 'pasujące' do pory roku, a czasami wręcz przeciwnie) :)

      Usuń
  4. Mega intensywnie! Podoba mi się i jest w pełni wakacyjnie :)
    Faktycznie muszą być takie akrylowe i akwarelowe, bo ja sprawdzałam i mam akrylowe ;)
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Teraz mam już i akrylowe, i akwarelowe :D

      Usuń
  5. Swietnie wyglądają paznokcie. U mnie nieco spokojniej, bo tylko jeden koloru i srebro, ale jasny blekit mam aktualnie: )

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! Ile bym dała za jeszcze trochę lata :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne! bije z nich ta wakacyjna energia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne pazurki takie wakacyjne

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pozytywne to zdobienie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, bo chciałam, żeby właśnie takie było :)

      Usuń
  10. Jakie świetne! Takie radosne i letnie jeszcze! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Letnie, bo najchętniej zatrzymałabym lato na dłużej <3

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.