piątek, 29 września 2017

Oczami Lakieromaniaczki - Targi Beauty Forum 23/09/2017

Są w roku takie imprezy blogowe, które trudno mi opuścić. Generalnie staram się korzystać z każdej okazji do spotkań w najlepszym - lakierowym gronie. Tak też było w ostatnią sobotę, gdy odbywały się targi Beauty Forum. Poza tym, że gdzieś tam miałam myśl, że może na nie pójdę, to już totalnie musiałam się tam pojawić po tym, jak dowiedziałam się, że swoje stoisko będzie tam miała Ania - właścicielka marki B. loves Plates. I tak oto 23 września wstałam raniutko, pojechałam na targi i ogarnęłam, że... jestem tam godzinę za wcześnie. Jakoś wydawało mi się, że skoro od 8:00 sprzedają bilety, to też od 8:00 można tam wejść. No cóż, poczekałam trochę i zobaczyłam, że zaraz po otwarciu bramek dziewczyny rzuciły się biegiem do stoisk (aż żałuję, że ich nie nagrałam!). 
Najpierw poszłam z Anią do Indigo i zobaczyłam masę ludzi, chociaż było kilka minut po 9:00. A potem szybko poszłam tam, gdzie prowadziły wszystkie lakierowe drogi - do stoiska BLP i Orly. Atmosfera była tam genialna (co widać na filmiku, ale o nim za chwilę) i razem z Zosią i Gosią nie mogłyśmy stamtąd odejść. Potem pokręciłam się jeszcze po targach z Kasią i później jeszcze sama, a potem pojechałam do domu. W niedzielę nie dałam rady pojechać na targi - raz, że byłam bardzo zmęczona po całym tygodniu i targach, a dwa, że byłam już umówiona na popołudnie (a wstałam trochę za późno). 
W każdym razie - trochę udało mi się nagrać, więc zapraszam na krótką relację. Od razu zaznaczam, że nie zobaczycie tam stoisk znanych marek hybrydowych - poza tym, że były tam tłumy, to nie popieram robienia z targów show (wynajmowanie tancerek, aerial dance... serio?). Możecie za to zobaczyć jak cudowna atmosfera była na stoisku Orly&BLP ❤
Szczerze mówiąc, to trochę się stresuję tym filmikiem, bo pierwszy raz wrzucam Wam klip gadany, mam nadzieję, że się Wam spodoba! 



A teraz przechodzimy do tego, co przywiozłam z targów. Najlepszą rzeczą z tego wszystkiego jest torba z napisem "I ❤ stamping nails". Chyba nie muszę komentować dlaczego? ;) 
Poza tym trafiły do mnie dwie płytki - B.02 flower power i B.03 mind blown. Na tę pierwszą czaiłam się od dłuższego czasu, ale była wyprzedana. Kupiłam też dwie inne rzeczy, ale są na prezent, więc ciii...


Kupiłam też 6 lakierów z wyprzedaży Orly. Chciałam w tym miejscu podziękować Gosi i ekipie Orly za pomoc w wyborze kolorów - w końcu ktoś, kto rozumie moje lakieromaniactwo i mówi "ale nie, takiego nie masz, lakier X jest ciemniejszy/jaśniejszy/bardziej/mniej..." ❤ No i jak miałam ich nie kupić? :D 
Na górze widzicie od lewej: Orly Color Blast nr 50129 melting pot oraz Orly nr 20826 smoked out. Na dole, od lewej: Orly FX nr 20819 gravity bound (jest przecudny!), Orly 20823 darkest shadow, Orly Color Blast nr 50045 granite oraz Orly Color Blast nr 50053 azure.
Poza tym w moje łapki wpadła też genialna koszulka oraz czekoladka :)


Na stoisku Euro Fashion zaopatrzyłam się w dwa (kultowe już chyba) zmywacze do paznokci. Jeszcze ich nie miałam, zobaczymy jak będą się sprawdzały.


Zrobiłam też zapas pilniczków, gąbeczek, pacynek i innych takich pierdołek, które są potrzebne do zdobienia paznokci, a normalnie kosztują sporo więcej. Nazwy sklepu nie pamiętam i wolę też nie pamiętać, ile pieniędzy tam zostawiłam ;)


Na koniec chciałam Wam wrzucić zdjęcie spódnicy, w której przemierzałam targi. Czułam się w niej cudownie, chociaż długość totalnie nie jest moja :) 

Jeśli mam powiedzieć, co mnie rozczarowało, to na pewno nieobecność Pierre Rene oraz brak lakierów na stoisku Golden Rose (chociaż pewnie jest to spowodowane małym popytem na nie). W OPI też nie znalazłam niczego ciekawego. Poza tym targi pod względem zakupowym już nie robią na mnie takiego wrażenia, jak chociażby te ponad dwa lata temu.

Jestem ciekawa, czy kiedyś byłyście na targach? Koniecznie dajcie znać, co myślicie o takich wydarzeniach i co myślicie o moim filmiku!
Pulinka

22 komentarze:

  1. płytki mają śliczne wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, Ania robi naprawdę cudowne płytki :)

      Usuń
  2. Filmik super! Nigdy nie byłam na takich targach, więc filmik pokazał mi jak tam było. Ze stoisk pewnie chciałabym na żywo trafić do B. Loves Plates :D No i pewnie za jakimiś hybrydami bym się oglądała poza tym ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba! :)
      Stoisko BLP&Orly było genialne <3
      Jeśli chodzi o hybrydy, to powiem Ci, że to, co działo się na niektórych stoiskach hybrydowych marek wołało o pomstę do nieba...

      Usuń
  3. Te kosze Orly to raj dla lakieromaniaczek :) Byłam raz na targach, wszystko super, tylko ledwie mogłam przebić się przez tłumy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raj dla lakieromaniaczek, piekło dla portfela :D
      W tym roku było chyba trochę luźniej :)

      Usuń
  4. Dla mnie temat paznokci jest mało znany ... a tyle razy się zabierałem za tę częśc dłoni ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To normalne, paznokcie to domena kobiet :) Chociaż moi przyjaciele już wiedzą sporo o paznokciach, stemplowaniu itd. :D

      Usuń
  5. Z targów na których byłam pamiętam najbardziej hałas i zamieszanie. No i stoisko Orly z koszami pełnymi przecenionych lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stoiska Orly się chyba nie zapomina :D Teraz główne zamieszanie jest przy stoiskach marek hybrydowych, a przy reszcie można spokojnie zrobić zakupy :)

      Usuń
  6. Jeszcze nigdy nie byłam na targach, ale kiedyś to nadrobię. Fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdybym tylko miała bliżej do Wawy, to na 200% bym się pojawiła. Jednak specjalnie jechać mi się nie opłaca - taniej wyjdzie przesyłka internetowa niż bilety PKP :D
    A łupy świetne - same cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ale jakbyś kiedyś się wybierała do Wawy, to daj znać! :)

      Usuń
  8. Filmik dopiero będę oglądać wieczorem. Fajne zakupy, zazdraszczam wizyty u BLP!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o BLP, to jest czego zazdraszczać! <3

      Usuń
  9. Ja dwa razy już prawie byłam na targach, ale w ostatniej chwili los pokrzyżował mi plany. :D Z jednej strony chciałabym tam kiedyś pojechać, z drugiej strony, jak sobie myślę o tych wydanych pieniądzach w niemałych ilościach, to wolę zostać w domu. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda! Chociaż może lepiej dla Twojego portfela :D
      Jak po targach powiedziałam mojemu przyjacielowi, że nie wiem, czy chcę podliczać, ile wydałam, to on mi powiedział, że na pasji się nie oszczędza (chociaż wiadomo - nie wydaję pieniędzy na lakiery na prawo i lewo ;) ).

      Usuń
  10. My w tym roku nie dotarłyśmy :/ Tereska nie mogła, ja sama nie wiedziałam, bo chyba wszystko już mam :D ale na następne zamierzamy się wybrać.
    Ślicznie Ci w tych okularach! ;)
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie masz wszystkiego! :D Jeśli będziesz się w marcu wybierała, to daj znać! :)
      Dziękuję bardzo, ja nie lubię siebie w okularach, ale mam teraz zakaz chodzenia w soczewkach :(

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.