czwartek, 7 września 2017

Księżniczka

Miałam taką wizję w swojej głowie - uciekający Kopciuszek o północy. Niebieskie tło, niebieska sukienka, na jej górze drobinki, których na dole sukienki prawie nie ma. Taka klasyczna, baśniowa kiecka, o której marzy większość małych dziewczynek. Jak to czasami bywa - nie wyszło mi to, co zaplanowałam. Miejscem, w którym moja wizja upadła jest cieniowanie sukienki drobinkami. Nijak mi to nie chciało wyjść, w dodatku Kopciuszek też nie wyszedł mi za bardzo uciekający, jest raczej spokojnie idący. Kto wie, może w tej chwili zmierza właśnie do Księcia ;) W każdym razie zdecydowałam się zrobić jeszcze bardziej księżniczkową sukienkę - całą srebrną i holograficzną. Wizja Kopciuszka jednak została, dlatego bohaterka tego wpisu ma blond włosy.








  

Przypominam o kodzie na zakupy w Born Pretty Store! Jeśli przy zamówieniu wpiszecie kod 'PAPK31', to dostaniecie 10% zniżki na nieprzecenione artykuły.


W celu wykonania tego zdobienia najpierw pomalowałam paznokcie na palcach środkowym i serdecznym niebieskim lakierem Golden Rose nr 68, natomiast na pozostałych paznokciach wylądował piaskowy lakier Pierre Rene nr 10 Sand Effect - ma on udawać ciemne, nocne niebo.
Następnie przy pomocy farbek narysowałam kontury księżniczki, a sukienkę pokryłam topem Sally Hansen Insta Dri, na który przyczepiałam holograficzne kawałki, które dostaniecie tutaj. Potem poprawiłam kontury, domalowałam głowę i pokolorowałam rękę. Paznokcie, na których był Kopciuszek pokryłam w całości top coatem.

Jestem ciekawa, jak Wam się podoba moja wersja Kopciuszka? Lubiłyście tę bajkę w dzieciństwie? 
Pulinka

23 komentarze:

  1. Strasznie podoba mi sie ten czarny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny Kopciuszek :* całość przykuwa wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo, ze Kopciuszek dostojnie kroczy a nie biegnie, to mani mi się podoba. Chyba każda z nas marzy o takiej sukni (i to nie tylko jak byłyśmy małe ale teraz też) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się! Ojj, chyba tak, tylko gdzie byśmy ją założyły? :D

      Usuń
  4. Bardzo ładny lakier ten od Pierre Rene. Kopciuszek wyszedł Ci super :) Może faktycznie nie jest uciekający, ale na pewno gdzieś sobie idzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie bardzo lubię ten lakier! Gdzieś na pewno haha Dziękuję :)

      Usuń
  5. pierre rene mi wpadl w oko zawsze podziwiam Twoje malunki na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  6. Księżniczka jest super, ale ja ciągle patrzę na ten cudowny Pierre rene *.* Nie widziałam go wcześniej a teraz baardzo chcę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Pierre Rene jest świetny, ale nie wiem, czy jest jeszcze dostępny - ja swój kupiłam ze 4 lata temu ;)

      Usuń
  7. Bardzo ładnie :) Mam ten GR.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł na zdobienie był super, realizacja inna, ale też świetna. :)
    Sukienka księżniczki robi wrażenie.
    To czwarte zdjęcie od końca z lakierem - jak Ci się udało tak ułożyć rękę? Genialne. :D
    A jak z trwałością tego Pierre Rene, skoro nie pokryłaś go topem?
    Ja poszukuję teraz matowego i błyszczącego top coatu, bo wszystko mi się prawie skończyło. Może mi coś polecisz? Chciałam matowy Pierre Rene, ale nie mogę nigdzie znaleźć. :(
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Wiesz co, zrobiłam je normalnie, tylko buteleczkę trzymałam do góry nogami i potem obróciłam zdjęcie :)
      Pierre rene to piasek, spoko się trzymał, a w jego przypadku nawet jakieś drobne poprawki nie są jakoś bardzo widoczne ;)
      Obecnie używam matowego top coatu z lemaxa i bardzo go polecam, ale nie wiem gdzie go można dostać :( Lovely jest spoko, ale z czasem gęstnieje i pojawiają się białe grudki

      Usuń
  9. Lakier Pierre Rene prezentuje się fantastycznie *.*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.