poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Fale na piasku

W ramach wakacji zapraszam Was na plażę! Co prawda nie taką prawdziwą, tylko na paznokciach, ale w tym roku to chyba jedyna, jaką zobaczę (chociaż, kto wie ;) ). Tym razem wspólnie popatrzymy na piasek i fale - to chyba moja ulubiona czynność nad morzem, bardzo mnie to uspokaja i mogłabym w nieskończoność siedzieć i podziwiać jak woda płynie w tę i z powrotem... To chyba taka hipnotyzująca czynność ;)
Do zrobienia takich fal na paznokciach, oprócz chęci przeniesienia chociażby swoich paznokci nad morze, był fakt, że dostałam od sklepu Born Pretty Store zestaw naklejek, które ułatwiają zrobienie różnych pasków, kształtów na paznokciach. Jest wśród nich jeden, który strasznie przypomina mi właśnie fale, dlatego użyłam go do tego zdobienia. W ruch poszedł też lakier, który dorwałam na targach, w których brałam udział dzięki uczestnictwie w Meet Beauty (tutaj znajdziecie całą moją relację z tego wydarzenia). Mowa o Orly 20477 Go deeper. Ma mnóstwo drobinek, dzięki którym, w przypadku gdy nałożymy go gąbeczką, ma fajne krycie i wygląda jak woda w czystym zbiorniku. Nie przedłużając - zapraszam do oglądania zdjęć!













Zestaw 6 różnych blistrów (łącznie 12 wzorów) dostaniecie tutaj za $0,99. Według mnie to fajna sprawa, jeśli chcecie zrobić zdobienie przy pomocy lakieru, który nie kryje tak dobrze, żeby był użyty do stempli, lub chcecie zrobić coś nietypowego. W zestawie są różne rodzaje fal, zygzaki, serca, gwiazdki oraz naklejki do frencha. 


Przypominam o kodzie PAPK31, dzięki któremu dostaniecie 10% zniżki na nieprzecenione produkty. Wysyłka nierejestrowana na cały świat jest darmowa.


Lakierem bazowym, czyli piaskiem była tutaj złota emalia Astor quick&shine 502 hot chocolate season. Jest to moje ulubione złotko!
W roli wody wcielił się lakier, który jest chyba najbardziej kolorystycznie podobny do wody jak tylko to możliwe, czyli Orly nr 20477 Go deeper
Skórki zabezpieczyłam przy pomocy Born Pretty Liquid Peel Off Tape.
Całość pokryłam top coatem Rimmel Super Gel

Jak Wam się podoba taka plaża na paznokciach? Lubicie morze?
Pulinka

25 komentarzy:

  1. Oj tak - patrzenie na fale uspakaja - tak jak na ogień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie jestem sama! Natura generalnie jest bardzo fajna, chociaż czasami niebezpieczna :)

      Usuń
  2. Go deeper wygląda świetnie :)
    Szumu morza w podkładzie do posta mi brakuje ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, myślałam o tym, żeby wstawić muzykę, ale... mnie ona zazwyczaj na blogach denerwuje, więc sobie odpuściłam :)

      Usuń
  3. Ależ się błyszczy i mieni ten Orlik ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musi wyglądać obłędnie na żywo :D Fajny pomysł <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie wyglądało świetnie - bardzo ładnie się mieniło :)
      Dziękuję!

      Usuń
  5. Very pretty

    --Sony
    https://nailscontext.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam chodzić przy brzegu jak fale tylko delikatnie zamierzają stopy 😍 ale w tym roku też nie miałam okazji w tym roku 😁 ja już widzę jak te pazurki się mienia na żywo 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak lubię chodzić! A potem wchodzę coraz głębiej i głębiej - nigdy nie zanurzam się cała od razu :)
      Może za rok się uda :)

      Usuń
    2. Bardzo często zależy od humoru! Czasami jedno zdobienie mnie zachwyca, a po kilku dniach sama się zastanawiam o co mi w nim chodziło ;D

      Usuń
    3. Chyba każda tak ma :D

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, bardzo go z resztą lubię, o czym świadczy chociażby fakt, że mam już drugą buteleczkę :)

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.