czwartek, 3 grudnia 2015

Rozgwieżdżone niebo.

Bardzo lubię lakiery do paznokci, a jeszcze bardziej lubię je dostawać. W kwietniu ciocia dała mi kilka lakierów z Avonu, w tym ten, który jest dzisiejszym bohaterem, czyli Avon gel finish Siberia (nie mogę znaleźć nazwy na buteleczce, wnioskuję ją po zdjęciach w internecie). Jest to ciemny granat, który trochę wpada w czerń. Nie jest to jednak taki zwykły granat, ponieważ posiada on mnóstwo kolorowych drobinek - srebrnych, niebieskich, granatowych, zielonych, różowych. Ślicznie wygląda w słońcu i bardzo żałuję, że nie udało mi się zrobić w tym świetle zdjęć, może kiedyś jeszcze uzupełnię ten post o nie - na pewno jeśli to zrobię, to zostaniecie o tym fakcie poinformowani na moim fp, czyli tutaj
Ponieważ dostałam ten lakier, to nie wiem, ile dokładnie kosztował, na stronie jest cena regularna 27zł, obecnie lakiery z tej serii są w promocji za 10,99zł. Za tę cenę dostajemy 10ml lakieru, który wysycha w normie, kryje po 2 warstwach i wytrzymuje na moich paznokciach kilka dni. Generalnie nie mam się do czego przyczepić, czym jestem (miło) zaskoczona, bo trochę wątpiłam w ich trwałość, a tu proszę - ładny, tani i trwały lakier.
Nie przedłużając zapraszam na zdjęciach lakieru bez top coatu.









Nie wiem, jak Wam, ale mi lakier (nawet na zdjęciach, które do końca nie oddają jego uroku) przypomina tytułowe rozgwieżdżone niebo. Jest to na pewno kolejny lakier, który fajnie sprawdzi się w roli tła do galaxy nails.

Jak Wam się podoba ten lakier? Miałyście kiedykolwiek lakiery z Avonu? A może chcecie zbiorcze porównanie tego typu lakierów?

Pulinka ;)

20 komentarzy:

  1. Ciekawa faktura lakieru, lubię takie granaty;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny jest! Muszę się zastanowić nad jego zakupem, bo lakiery z avonu to moje ulubione ze wszystkich <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz widzę te pazurki na dużym monitorze i muszę powiedzieć jedno... wow! :-D też chcę takie :p

    OdpowiedzUsuń
  4. P.S.: nie tylko fajny lakier, ale też kształt i długość paznokci - idealna!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny, miałam chyba kiedyś coś w tym stylu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo jest podobnych lakierów, ale każdy z nich jest jednak inny :)

      Usuń
  6. Nie wiedziałam, że Avon ma takie ładne lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny *.* Nigdy nie miałam do czynienia z lakierami Avonu, ale może to błąd :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako osoba, która zawsze uważała, że Avon jest słaby, muszę Ci je polecić :)

      Usuń
  8. Ale cudny ten lakier:))Uwielbiam takie cudaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście lubię lakiery z Avon , ale tego jeszcze nie mam a jest cudny :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny! Chyba się skuszę na jakiś lakier z tej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli wszystkie są takie, jak ten (a sądzę po komentarzach, że tak), to bardzo polecam :)

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.