sobota, 6 czerwca 2015

Latające paznokcie

Kolejną rzeczą od Born Pretty Store, którą chciałam Wam pokazać to naklejki wodne. Wybrałam sobie wzór w motylki ponieważ nie mają tła i dają tym samym duże pole do popisu (a przynajmniej tak myślałam przy wyborze, w końcu stanęło na jednokolorowym tle). 


Naklejki dostajemy wraz z instrukcją obsługi, poniżej pokażę Wam krok po kroku jak je użyć :)


Najpierw malujemy paznokcie lakierem bazowym - u mnie Golden Rose color expert numer 56. Gdy całkowicie wyschnie przechodzimy do kolejnych kroków.


1. Będą nam potrzebne nożyczki, pojemnik na wodę (u mnie zakrętka od maski Kallos), woda (najlepiej żeby miała temperaturę pokojową) oraz naklejki.
2. Nalewamy wodę do pojemnika.
3. Odklejamy folię zabezpieczającą naklejki.
4. Wycinamy fragment naklejek, które chcemy przenieść na paznokcie.
5. Wkładamy wybrany fragment do wody na 10-20 sekund.
6. Wyjmujemy naklejki z wody i przenosimy na paznokieć. Warto pokryć paznokcie top coatem.




Naklejki, które ja wybrałam to BOP/025. Dostaniecie je w dziale nail art, a dokładnie tutaj.


Mnie osobiście bardzo się podobały moje paznokcie i sporo osób zwracało na nie uwagę.


Przypominam o kodzie PAPK31. Gdy będziecie robiły zakupy polecam go wpisać - dostaniecie 10% zniżki na nieprzecenione przedmioty, dodatkowo jeśli kod będzie użyty 10 razy na moim blogu zostanie zorganizowany konkurs :)


Jak Wam się podoba to zdobienie? Lubicie motyw motylków?

Pulinka ;)

16 komentarzy:

  1. Lovely decals, i love your nails and this amazing butterflies

    OdpowiedzUsuń
  2. Motyle rzadko lądują na moich pazurkach ;-) ale żeby to zmienić kupiłam ostatnio na allegro kilka zestawów z motylkami (przy okazji sporych naklejkowych zakupów) ;-) te wyglądają bardzo ładnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Naklejki są świetnym rozwiązaniem :)

      Usuń
  3. nie przepadam za motywem motylkowym na paznokciach ale muszę przyznać, że te naklejki wyglądają bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te motylkowe naklejki !

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie wyglądają, ja właśnie mam dziś taka sukienkę w motyle ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne motylki, śliczne zdobienie:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.