sobota, 21 czerwca 2014

Bo pływanie to fajna rzecz

Niedawno brałam udział w konkursie u antiii i, jak większość uczestniczek, chwalę się teraz tym, co zmalowałam.
Tematem konkursu był styl marynistyczny. Bardzo mi się on spodobał - świadczy o tym chociażby to, że teraz jestem na żaglach :) Wiem, że wszystkim kojarzy się on z kotwicami, niebieskim, białym, czerwonym itp. Jednak ja postanowiłam narysować po prostu morze/ocean, statek i kawałek plaży.





Mnie osobiście najbardziej podoba się palma.
Lubicie ten styl, czy już Wam się 'przejadł' i uważacie za tandetny? :)

Pozdrawiam,
Pulinka :)

PS. jest to post automatyczny, postaram się odpowiedzieć na komentarze przed powrotem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.