niedziela, 30 marca 2014

Wiosenne zdobienie ;)

Hej :) Niestety na wstępie chciałabym zaznaczyć, że przez najbliższy miesiąc będzie mnie tu naprawdę mało :( Bardzo chciałabym być z Wami, ale obecnie matura i moje zdrowie są dla mnie priorytetami.

Przechodząc do tematu - niedawno MIYO zorganizowało konkurs, którego tematem były wiosenne paznokcie. Nie dał nam dużo czasu (tydzień), jednak zmalowałam coś. To 'coś' to wiosenne gałązki, niebo i bocian na łące ;)




Wysłałam zdjęcia (te trzy, które możecie obejrzeć wyżej) bez wiary w to, że wygram (pomimo tego, że wiele osób je podziwiało, a ja tak dobrze się z nimi czułam, że nosiłam je kilka dni). Jakież było moje szczęście i zdziwienie, gdy na swoim facebookowym fanpage'u MIYO wśród 21 zwyciężczyń docenił również moją pracę :D

Zdjęcie: Aby weekend był jeszcze bardziej wiosenny prezentujemy Wam laureatki konkursu na "Wiosenne Paznokcie"! Jak zwykle mieliśmy ogromny problem, aby wybrać faworytki... Dziękujemy Wam za wszystkie zgłoszenia i trud jaki włożyłyście w ozdabianie swoich paznokci <3 

Poniżej lista laureatek, serdecznie gratulujemy! 
<3 Iza Zalska
<3 Klaudia Wiśniewska
<3 Ewa Skrzypa
<3 Aleksandra Gregoruk
<3 Zuzanna Piszczako
<3 Paulina Romonkiewicz
<3 Maja Ból
<3 Monika Baranowska
<3 Angelika Wróbel
<3 Patrycja Przerada
<3 Monika Myśliwiec
<3 Lucyna Lachendrowicz
<3 Dominika Michalska
<3 Maria Kokoszka
<3 Monika Gajewska-Okonek
<3 Eliza Bury 
<3 Paulina Pietrzak
<3 Karolina Górska
<3 Anita Kulikowska
<3 Sylwia Zawisza 

A co Wy sądzicie o moim zdobieniu? Podoba się Wam?

Pozdrawiam serdecznie,
Pulinka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.