wtorek, 20 sierpnia 2013

Zdobienie na Miyo mini drops nr 128 - Aqua :)

Hej :)
Dzisiaj szybki wpis, bo muszę uczyć się do egzaminu teoretycznego na prawko (nie żebym przez cały dzień tylko przejrzała sobie notatki z kursu, a przez resztę dnia robiłam wzorniki z lakierów, czy oglądała telewizję :P ) - jutro o 13 trzymajcie za mnie kciuki :)

Dzisiaj bohaterem będą dwa lakiery - Miyo mini drops nr 128 Aqua o którym pisałam Wam 3dni temu oraz Safari nr 411 (który ma dzisiaj swój debiut :) ).

Z góry przepraszam za krzywe linie, trochę ręka mi się trzęsła :) a taki gradient jak na kciuku robiłam pierwszy raz - muszę powiedzieć, że bardzo mi się spodobał :)






W sumie nie miałam pomysłu jak go ozdobić ;)

Co myślicie? A jak Wy ozdabiacie swoje paznokcie? :)

Pozdrawiam, Pulinka :P

2 komentarze:

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.