wtorek, 6 sierpnia 2013

Kolejny tag.

Hej
Nasza kochana Mandi Woo otagowała mnie. Dziękuję bardzo :)

Zasady:
Opowiadasz o sobie 16 faktów z życia, tagujesz min 3 osoby.

Mam nadzieję, że nikt się nie obrazi za trochę więcej faktów o mnie.

1. Miałam krzywe zęby i nosiłam aparat stały (teraz mam wyjmowany na noc).
2. Jestem strasznie wrażliwa, bardzo łatwo doprowadzić mnie do płaczu, co mnie nieźle wkurza. Czasami płaczę też przy jakiejś piosence...
3. Nienawidzę tego, ale często się czerwienię - przy rozmowach, jak palnę jakąś głupotę, gafę, przy pochylaniu głowy, wietrze, jak jest gorąco... W sumie - prawie zawsze. Pomimo to, staram się gadać ze wszystkimi :)
4. Uwielbiam obcasy - chociaż nie powinnam, to czasami chodzę na nich cały dzień (imprezy), przez co potem leżę w łóżku (bo mam problemy z biodrami).
5. Mam starszego brata. Kiedyś nie chciałam mieć młodszego rodzeństwa, a dzisiaj z chęcią miałabym 2-3lata młodszą lub starszą (albo i obie opcje) siostrę.
6. Wyglądam na 14-16lat, a nie 18. Mój starszy brat ma 21lat, a wygląda na tyle samo, co ja, więc to chyba geny.
7. Jestem straaaaszną przylepą - szczególnie do chłopaków - daje mi to poczucie bezpieczeństwa.
8. W Polsce nie czuję się bezpiecznie.
9. Jeśli ktoś mi się narazi, to ma już u mnie przesrane. Chociaż jestem strasznie naiwna, bardzo szybko zaczynam ufać ludziom (wieeeele razy się na tym przejechałam) i często daję im kolejne szanse.
10. Mam odstające uszy, dlatego zastanawiam się nad trwałymi falami.
11. Jestem straszną romantyczką, czemu mój były chłopak nie sprostał niestety.

12. Jestem straaasznie zboczona i praktycznie zawsze mam skojarzenia :P
13. W sytuacjach stresowych bardzo często trzęsę się i jest mi zimno (przy 30* upale też) ale też nieraz zaczynam się śmiać bez powodu.
14. Jestem wiecznym zmarzluchem, dlatego pogoda taka jak teraz jest dla mnie idealna :)
15. Z przyjaciółką często podziwiamy 'gołe klaty' wychodząc na boisko, czy przechodząc korytarzem, który wychodzi na boisko (pozdrawiam Cię Martuś ;* )
16. W pokoju nie mam ani jednego kwiatka. Zwyczajnie zapominam o podlewaniu i wszystkie mi zdychają ;)
17. Mam nocne schizy i nieraz wręcz biegnę po ciemku do pokoju (kiedyś dostanę z tego powodu zawału, mówię Wam)
18. Strasznie boję się wszelkich owadów - pająków, pszczół, os itd. (wszystkiego co jest w ziemi też - dżdżownice, fuu! ), a także szczurów.
19. Mój były zawsze powtarzał mi, że jestem pesymistką, po prostu boję się, że się nie uda.
20. Często idąc ulicą (jeśli nie jestem w tłumie) gadam sama do siebie.
21. Jestem straaaszną bałaganiarą :)
22. Mam wadę wymowy i czasami zrozumieć mnie to cud (na szczęście zazwyczaj ludzie wiedzą, co mówię :) )
23. Mam dni, kiedy nie chcę z nikim gadać.
34. Uwielbiam malować paznokcie i pisać dla Was :)

Taguję:
http://fell.pinger.pl/
http://vicandclauud.pinger.pl/
http://bharuno.pinger.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.